Konkurisanje na ovaj oglas nastaviće se na drugom sajtu

Konkurisanje na oglas

Da bi konkurisao/la na ovaj oglas potrebno je da napraviš nalog tako što ćeš popuniti sledeće podatke

Mellon Serbia d.o.o.

locationBeograd, Beograd
time
Card image cap
 
 
 
 
   

Mellon Serbia, član Mellon Grupe kompanija, je osnovan 2001 u Beogradu i nudi tehnička rešenja i usluge outsorsinga organizacijama sa velikom mrežom potrošača, uključujući finansijske institucije, javne ustanove, telekomunikacijski sektor i velike prodajne lance.

U ime našeg renomiranog klijenta iz polja bankarstva Mellon Serbia traži motivisane kandidate za sledeću poziciju:

Operater korisničkog servisa Halk Banka

Beograd

Opis posla/dužnosti:

  • Pružiti podršku klijentima Banke davanjem tačnih i preciznih informacija,
  • Odgovoriti na sve dileme i nedoumice korisnika u cilju što efikasnije pomoći i podrške,
  • Odgovarati na dolazne pozive i pružati pomoć korisinicima u cilju rešavanja njihovih zahteva,
  • Na vreme eskalirati sve situacije i/ili nepravilnosti i odstupanja od pravila i procedur,a
  • Ulagati predloge za unapređenje procesa i procedura rada.

Znanja i iskustva neophodna za poziciju:

  • Srednja škola, viša škola/fakultet,
  • Odlične komunikacijske veštine,
  • Poznavanje poslovne korespodencije,
  • Poznavanje rada na računaru,
  • Dobro poznavanje engleskog jezika.

Rok za konkurisanje: 18.08.2019.