Konkurisanje na ovaj oglas nastaviće se na drugom sajtu

Konkurisanje na oglas

Da bi konkurisao/la na ovaj oglas potrebno je da napraviš nalog tako što ćeš popuniti sledeće podatke

Mellon Serbia d.o.o.

locationBeograd, Bulevar despota Stefana 68c
time
Card image cap
 
 
 
 

Mellon Serbia, član Mellon Grupe kompanija, je osnovan 2001 u Beogradu i nudi tehnička rešenja i usluge outsorsinga organizacijama sa velikom mrežom potrošača, uključujući finansijske institucije, javne ustanove, telekomunikacijski sektor i velike prodajne lance. 

U ime jednog našeg renomiranog klijenta iz polja digitalnog bankarstva Mellon Serbia traži motivisane kandidate za sledeću poziciju: 

Operater korisničkog serivisa i prodaje

Mobi Bank

Opis posla/dužnosti

  • Predstavljati i prodavati plasmane i usluge Mobi Banke putem telefona i/ili drugih kanala komunikacije
  • Baviti se cross sell & up sell aktivnostima u svakom pozivu, u cilju povećanja prodaje
  • Upoznavati korisnike sa uslugama Mobi Banke i prodavati sve dostupne usluge u svim pozivima/interakcijama
  • Stvoriti potrebu kod korisnika da ostane u Mobi Banci putem pregovora kojima će se korisniku ponuditi najbolja opcija za njega, time podstičući pozitivno korisničko iskustvo
  • Pružiti trenutnu podršku davanjem tačnih i preciznih informacija korisniku
  • Odgovoriti na sve dileme i nedoumice korisnika odmah ili se potruditi da je odgovorni tim obavešten, kako bi se na efikasan način pomoglo korisniku
  • Pozivati za različite odlazne kampanje u saradnji sa odgovornim odeljenjem banke
  • Odgovarati na dolazne pozive i pružati pomoć korisinicima u cilju rešavanja njihovih zahteva
  • Obavljanje svih zadataka dodeljenih od strane nadređenih koji su u skladu sa načelima Mobi Banke
  • Ponašati se i poštovati načela Mobi Banke  kao i sva interna pravila i procedure uključujući i Kodeks ponašanja
  • Čuvati detalje i istorije svake interakcije sa korisnikom u svim definisanim aplikacijama
  • Kontaktirati sve korisnike u toku dnevnog rada, i ako kontakt telefon nije dostavljen, proveriti sve dostpune aplikacije uključujući i javne informacije na internetu, u cilju pronalaženja kontakt telefona
  • Informisati relevantne timove o svim informacijama koje korisinici daju u interakcijama, a koje mogu uticati na posao
  • Na vreme eskalirati sve situacije i/ili nepravilnosti i odstupanja od pravila i procedure
  • Davati predloge za unapređenje procesa i procedura

Odgovornosti i ključna zaduženja:

  • Postizanje i/ili premašivanje postavljenih prodajnih targeta
  • Brzo, tačno i profesionalno informisanje korisnika o svim prodajnim i/ili post-prodajnim uslugama
  • Brza i efikasna obrada korisnikovih zahteva, poštujući krajnji rok za odgovor ka korisniku

Znanja i iskustva neophodna za poziciju:

  • Srednja škola, Viša škola/Fakultet
  • Odlične komunikacijske i prezentacijske veštine
  • Odlične pregovaračke i prodajne veštine
  • Odlično poznavanje Mobi Bank proizvoda i usluga
  • Poznavanje poslovne korespodencije i komunikacije
  • Poznavanje rada na računaru
  • Dobro poznavanje engleskog jezika

Neophodne kompetence:

  • Ciljno orijentisana i visoko motivisana osoba
  • Posvećenost poslu
  • Pozitivan duh i želju za timski rad
  • Sposobnost prilagođavanja različitim ljudima i zahtevima posla, kao i rad u stresnom okruženju
  • Spremnost ka učenju i ličnom razvoju

Zaposlenima nudimo:

  • Međunarodno i dinamično radno okruženje
  • Rad u novoosnovanoj i svetski poznatoj kompaniji
  • Mogućnost kontinuiranog rasta i razvoja i treninge
  • Odlični uslovi za rad kao i radna okolina
  • Adekvatna fiksna + promenljiva naknada na osnovu postignutog učinka

Rok za konkurisanje: 15.11.2019.